مشخصات، طراحی و قیمت گوشی ردمی 9 لو رفت

به گزارش مجله بای بلاگ، بر اساس گزارش های منتشر شده، در تاریخ 25 ژوئن گوشی ردمی 9 رسما معرفی می گردد و حالا به لطف یک فروشگاه اینترنتی فیلیپینی به نام Lazada می توانیم با خیال راحت به مشخصات، طراحی و قیمت این گوشی بپردازیم.

مشخصات، طراحی و قیمت گوشی ردمی 9 لو رفت

مشخصات ذکر شده در این سایت مطابق با شایعاتی هستند که پیشتر منتشر شده اند؛ با توجه به این اطلاعات، ردمی 9 از تراشه هلیو G80 مدیاتک بهره می برد و در کنار آن، کاربران از بین مدل های 3/32 گیگابایتی و 4/64 گیگابایتی می توانند دست به انتخاب بزنند. همچنین نباید امکان افزایش حافظه با پشتیبانی از کارت حافظه microSD را از قلم بیندازیم.

این گوشی مجهز به نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+ است و در بریدگی نمایشگر قطره ای شکل هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده. برای پنل پشتی این گوشی، شاهد ترکیب طراحی گوشی های ردمی K30 و ردمی نوت 8 پرو هستیم.

در این پنل، دوربین چهارگانه تشکیل شده از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیده می گردد. انرژی این گوشی از باتری 5020 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی می نماید.

از دیگر مشخصات آن می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، قابلیت تشخیص چهره، فرستنده مادون قرمز، دو درگاه برای سیم کارت و جک هدفون اشاره کنیم. قیمت پایه ردمی 9 در این فروشگاه اینترنتی 140 دلار ثبت شده و برای مدل 4/64 گیگابایتی هم قیمت 150 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: GSM Arena

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2491

به "مشخصات، طراحی و قیمت گوشی ردمی 9 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات، طراحی و قیمت گوشی ردمی 9 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید