معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به عدالت آموزشی باید شرایط مدارس مناطق محروم را لمس کرد و هدف از سفر به استان هرمزگان به همین دلیل بوده است.

معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می گردد

در راستای برقراری عدالت آموزشی، مدیرکل برنامه بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت همراه از مدارس مناطق محروم روستاهای صعب العبور و کوهستانی گورسر، سهتو، توجیدر، تنگ گیشدان، مُگا و جانوری شهرستان جاسک بازدید کرد.

سعید غلامزاده عسگری روز گذشته(نهم مهرماه) ضمن حضور در مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان جاسک شرایط و مسائل مدارس و معلمان این مناطق را از نزدیک به صورت میدانی مورد رصد قرار داده و قول مساعدت در برطرف مسائل داد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی وزارت بازدید از مناطق کم برخوردار از نظر پوشش آموزشی، تحصیلی، جمعیت دانش آموزی، جذب بچه ها بازمانده از تحصیل و رصد مسائل در این مناطق به صورت حضوری در راستای برقراری عدالت آموزشی است.

غلام زاده عسگری اعلام نمود :شهرستان جاسک به دلایلی از جمله مرزی بودن، مسائل و مسائل آب و هوایی، وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق کوهستانی و صعب العبور بودن باید بیش از پیش مورد توجه وزارت قرار گیرد.

مدیرکل برنامه بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از معلمان طرح نیروی خدماتی (بسته حمایتی) بابت آموزش دانش آموزان مناطق محروم از حل مشکل پرداخت معوقات نیروهای خرید خدمات (بسته حمایتی) به زودی اطلاع داد.

وی استان هرمزگان و شهرستان جاسک را یکی از اهداف وزارت برای برقراری عدالت آموزشی خواند و اضافه کرد: عدالت آموزشی به عنوان مهمترین بحث حوزه آموزش و پرورش است و برای رسیدن به آن کوشش همگانی را می طلبد، عدالت آموزشی یک مفهوم انسانی، اخلاقی و البته دینی است که در صورت محقق نشدن آن نمی توان انتظار رسیدن به شرایط مناسبی در آموزش و پرورش داشت که برای رسیدن به این مهم لزوم همکاری و تعامل سایر دستگاه ها را می طلبد.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4481

به "معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معوقات نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید