ورزشکاران المپیکی ایران واکسینه شدند، تاکید بر حضور کاروان پاک

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله اول واکسیناسیون اعضای کاروان ورزش ایران برای حضور در سی و دومین دوره بازی های المپیک که تابستان سالجاری به میزبانی توکیو برگزار می گردد، امروز سه شنبه انجام شد.

ورزشکاران المپیکی ایران واکسینه شدند، تاکید بر حضور کاروان پاک

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تاکید سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی برحفظ سلامتی ورزشکاران گفت: با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان و مساعدت وزارت بهداشت در مورد انجام واکسیناسیون تیم های المپیکی و پارالمپیکی امروز پیروز به تزریق مرحله اول واکسن المپیکی ها شدیم.

غلامرضا نوروزی گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت ورزش و جوانان و همکاری و مساعدت وزارت بهداشت در مورد انجام واکسیناسیون تیم های المپیکی و پارالمپیکی امروز پیروز به تزریق مرحله اول واکسن المپیکی ها شدیم.

وی ادامه داد: جدول زمانبندی واکسیناسیون صورت گرفته و ورزشکاران تیم های مختلف در زمان های تعیین شده جهت تزریق واکسن مراجعه می نمایند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به عدم حضور بعضی از ورزشکاران در تهران اضافه کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته واکسیناسیون ورزشکارانی که در اردو یا در مسابقات خارج از کشور برای کسب سهمیه هستند هم انجام می گردد.

نوروزی تاکید نمود: توصیه می کنیم که ورزشکاران علاوه بر انجام شدن واکسیناسیون, پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند که انشاالله بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و کاروان پاک و سالمی را از لحاظ این بیماری در المپیک 2021 داشته باشیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6957

به "ورزشکاران المپیکی ایران واکسینه شدند، تاکید بر حضور کاروان پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران المپیکی ایران واکسینه شدند، تاکید بر حضور کاروان پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید