گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود، برخورد داور قهری بود

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش نساجی مازندران با پرسپولیس تهران اضافه کرد: در بازبینی پس از گل تیم پرسپولیس هم دیده شده که نورالله درموقعیت بوده که کاملاً مشخص به آفساید بوده، وخیلی ها هم نظر با من بودند وهستند.

گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود، برخورد داور قهری بود

وی افزود: از بازی شاگردانم دراین بازی تشکر می کنم، آنها نشان دادند که چه روح بزرگی دارند وشرافتمندانه بازی کردند.

وی ادامه داد، واقعاً امروز سخت کوشی وتلاش زیادی بازیکنان ما به خرج دادند وبه آنها بابت ارائه این بازی زیبا تشکر می کنم.

ترکیب امروز پرسپولیس از فینال آسیا قوی تر بود

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه ترکیبی که تیم پرسپولیس دراین بازی دراختیار داشت به مراتب قوی تر از فینال ازآسیا بوده است، گفت، وحید امیری، احسان پهلوان ودیگر نفراتی که دراین بازی حضور داشتند، کاملاً به نفع تیم پرسپولیس بود وبازی خوبی به نمایش گذاشتند

فاضلی ادامه داد، اما بازیکنان تیم نساجی هم نشان دادند که چه بازی با کیفیتی برابر تیم های بزرگ ومدعی به نمایش می گذارند ومن به آنها ایمان دارم ونشان دادند که چه شخصیت بزرگی دارند.

وی افزود، از مدیریت ومالک باشگاه هم که دراین سه روزی درکنار تیم بودند وتلاش های زیادی داشتند، تشکر می کنم که به تیم روحیه وامید دادند.

3 برنامه برای گل زدن پرسپولیس داشتیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برای بازی با پرسپولیس 3 برنامه مهم وکلیدی داشتیم، گفت، خوشبختانه بازیکنان ما هر 3 برنامه را برابر تیم پرسپولیس به خوبی به نمایش گذاشتند و ومطابق آن هم به گل رسیدند.

فاضلی افزود، ما تیم خوبی بودیم، وتیم مغلوب به لحاظ بازی نبودیم، فوتبال مالکانه ای نیز داشتیم و درمجموع هردو تیم موقعیت های زیادی برای گل زنی داشتند.

داوران برخورد قهرمی با بازیکنان وکادرفنی دارند

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش پایانی این نشست درخصوص عملکرد داوری این بازی نیزگفت، به جزصحنه ای که همه دیدند پرسپولیس درموقعیت آفساید به گل رسیده دربقیه موارد تیم داوری آقای بنیادی فرو تیم شأن خوب کارکردند.

فاضلی ادامه داد، اما من به عنوان یک مربی از کل داوران درخواستی دارم وآن هم این هست که با بازیکنان وکادرفنی مقداری رئوف ومهربان تر رفتار کنند، نه اینکه برخورد قهری داشته باشند که درشان نه بازیکنان، کادرفنی وخود داوران ما نیز نیست.

وی یادآورشد، داور حتی دردادن کارت به مربی من نیز امروز خیلی عجله کرد و می توانست مهربانانه تر برخورد داشته باشد.

تیم نساجی مازندران دردیداری برگزارنشده از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران بود وبرابر میهمان مدعی خود با تساوی یک بریک متوقف شد.

نساجی مازندران تا پایان هفته هشتم این رقابتها با انجام 7 مسابقه ویک بازی معوقه با 8 امتیاز در رده دوازدهم و تیم پرسپولیس تهران هم با انجام 5 مسابقه و 3 مسابقه برگزارنکرده به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا با 9 امتیاز در رده دهم جدول شانزده تیمی این رقابتها قرار دارند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5639

به "گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود، برخورد داور قهری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل پرسپولیس به نساجی آفساید بود، برخورد داور قهری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید