کرونا در ایران و دنیا چه زمانی تمام می گردد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، تسنیم/ به تازگی دانشمندان سنگاپوری تحقیقی آماری انجام داده اند که انتها پاندمی کووید 19 را پیش بینی می نماید.

کرونا در ایران و دنیا چه زمانی تمام می گردد؟

دانشمندان سنگاپوری به تازگی تحقیقاتی در دانشگاه (SUTD) انجام داده اند که با استفاده از علم آمار به تفکیک زمان انتها پاندمی کووید 19 را در کشورهای مختلف پیش بینی می نماید.

این پیش بینی ها زمان انتها این ویروس در ایران را 28 اردیبهشت اعلام نموده است، البته این به معنای انتها کامل ویروس در این تحقیقات نیست و ارزیابی شده که 3 درصد هنوز بیماری در کشور وجود خواهد داشت.

تحقیقات صورت گرفته صرفا بر پایه علم آمار متمرکز بوده و از ابزار هوش مصنوعی در آن استفاده شده است. این بدان معناست که اگر حادثه ای دور از انتظار در کشور رخ دهد و از الگوی و سرایت بیماری از فرایند رشد معمول خود خارج گردد شرایط پیش بینی تغییر خواهد نمود.

این تحقیق که روز گذشته به روز رسانی شده است انتها کرونا در دنیا را هم 28 سپتامبر (7 مهر) امسال میلادی پیش بینی نموده است.

نتایج این پیشبینی در آدرس اینترنتی ddi.sutd.edu.sg موجود است زمان انتها اپیدمی این ویور برای هر کشور به صورت مجزا قابل مشاهده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1993

به "کرونا در ایران و دنیا چه زمانی تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در ایران و دنیا چه زمانی تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید